RUSH/CTY

Rush/CTY er som RushStep Thru laget på Rush-rammen, men denne har midtstang. Batterikapasiteten er større og dermed muligheten for flere kilometer. Den navmonterte motoren er produsert av tyske Brose, et kvalitetstempel i seg selv. Automatisk gir øker komforten ytterligere. Kraftoverføringen utføres som på Harley-Davidson motorsykler med beltedrift, Gates Carbon belt drive. Batteriet er designet av de samme ingeniørene som jobbet med Harley-Davidsons LiveWire motorsykkel. Batteriet og motor er plassert lavest mulig for massesentralisering og dermed lavt tyngdepunkt. (Batteristørrelse: 706 Wh). Rammen har en liten lomme med plass til en Abus lås som kan ha samme nøkkel som resten av sykkelen.

Som bremsekraft snakker vi hydrauliske bremser med store bremseskiver på 203 mm og firestemplet kalipper foran og tostemplet bak. Både fram- og baklykter er integrert i sykkelen.

Serial1 har brukt Harley-Davidson sin mangeårige erfaring fra rammebygging til å lage rammer som er stive, gir god kjøreergonomi og samtidig er lette. Rush utgaven er utstyrt med skjermer foran og bak i tillegg til bagasjebrett foran og bak. Ta kontakt for å avtale prøvekjøring.

TEKNISK INFO med pris.jpg

FARGER

RUSH_CTY_Black_FrontQ.jpg

SILVER

BLACK

display.jpg

RIDE MODES

Serial1 har fire valgbare syklemodus samt Walk Assist og Off mode.

 

Eco mode: Til bruk i flatt landskap når man ikke ønsker for mye drahjelp.

Tour Mode: Fin til å bruke når man ønsker en jevn, men ikke for sterk motorhjelp under turen.

Sport mode: Det ligger i navnet. Til aktiv sykling og når man ønsker ekstra drahjelp.

Boost mode: Er motbakken lang og bratt er dette et godt alternativ. Gir ekstremt bra drahjelp.

Walk assist: Fin å bruke hvis man må trille sykkelen opp en bratt bakke i ujevnt terreng.

Off mode: Alt motorkraft er skrudd av.

 

BATTERIKAPASITET:

Produsenten oppgir at batterikapasiteten vil rekke fra 60 km til 160 km. Her er det flere faktorer som spiller inn. Valg av Ride Modes, terreng, egeninnsats, fart, vekt og temperatur.