
MOSH/CTY
Mosh er den enkleste og letteste utgaven, nedstrippet, men tøff nok til å ta deg de ekstra milene. Den navmonterte motoren er produsert av tyske Brose, et kvalitetstempel i seg selv. Kraftoverføringen utføres som på Harley-Davidson motorsykler med beltedrift, Gates Carbon belt drive. Batteriet er designet av de samme ingeniørene som jobbet med Harley-Davidsons LiveWire motorsykkel. Batteriet og motor er plassert lavest mulig for massesentralisering og dermed lavt tyngdepunkt. (Batteristørrelse: 529 Wh)
Som bremsekraft snakker vi hydrauliske bremser med store bremseskiver på 203 mm og tostemplet kalipper foran og bak. Både fram- og baklykter er integrert i sykkelen.
Serial1 har brukt Harley-Davidson sin mangeårige erfaring fra rammebygging til å lage rammer som er stive, gir god kjøreergonomi og samtidig er lette.
Ta kontakt for å avtale prøvekjøring.



FARGER

BLUE

BLACK

RIDE MODES
Serial1 har fire valgbare syklemodus samt Walk Assist og Off mode.
Eco mode: Til bruk i flatt landskap når man ikke ønsker for mye drahjelp.
Tour Mode: Fin til å bruke når man ønsker en jevn, men ikke for sterk motorhjelp under turen.
Sport mode: Det ligger i navnet. Til aktiv sykling og når man ønsker ekstra drahjelp.
Boost mode: Er motbakken lang og bratt er dette et godt alternativ. Gir ekstremt bra drahjelp.
Walk assist: Fin å bruke hvis man må trille sykkelen opp en bratt bakke i ujevnt terreng.
Off mode: Alt motorkraft er skrudd av.
BATTERIKAPASITET:
Produsenten oppgir at batterikapasiteten vil rekke fra 60 km til 160 km. Her er det flere faktorer som spiller inn. Valg av Ride Modes, terreng, egeninnsats, fart, vekt og temperatur.